Kantoorruimte huren in business center: kosten | vierkante meter | ICT | internet | werkplek | vergaderzaal | flexibel | prijsopgave | virtual office | starter | onderneming
  Business-centers.nl
  Volledig overzicht van kantoorruimte in business centers

Volledig overzicht van kantoorruimte in business centers



 Homepage          
 Tips voor huren  
 FAQ                    
 Nieuws               
 Adverteren         
 Contact              
Business-centers.nl - Veel gestelde vragen (FAQ)
Hieronder vindt u een overzicht van de vragen die het vaakst gesteld zijn aan de medewerkers van onze helpdesk over huren van kantoorruimte in business centers en bedrijfsverzamelgebouwen:

  1. Wat is een business center?
  2. In welke opzichten verschilt een business center van traditionele kantoren?
  3. Waar kan ik een business center huren?
  4. Wat zijn de voorwaarden van business centers?
  5. Doelgroepen, voor wie biedt kantoorruimte in een business center voordelen?
  6. Wanneer kan ik aan de slag in mijn nieuwe kantoor?
  7. Wat doe ik als ik mijn kantoorruimte wil aanpassen aan mijn actuele behoefte?
  8. Hoe kunnen business centres mijn bedrijf ondersteunen?
  9. Moet ik mijn eigen kantooruitrusting aanleveren?
  10. Is er personeel beschikbaar in de business centres?
  11. Hoe is mijn bedrijf zichtbaar in een business center?
1. Wat is een business center?
Het huren van kantoorruimte in een business center is een flexibel kantoorconcept wat inhoudt dat de verhuurder kantoorruimte, zo flexibel als mogelijk, aan de huurder aanbiedt. Bij die kantoorruimte worden extra faciliteiten en diensten aangeboden of lasten overgenomen zodat de gebruiker een totaalpakket kan worden aangeboden. Elke kantoorvorm is mogelijk; kleine of grotere werkplekken, afzonderlijke ruimten, vergaderzalen, ruimten voor presentaties met alle faciliteiten die daarbij horen, kortom, elke mogelijke ruimte die u in uw eigen kantoor ook zou kunnen gebruiken. Een gebruiker kan de door hem of haar gewenste ruimte voor elke periode huren; een uur, een dag, een week, een maand of meerdere jaren.

Het kantoor kan volledig ingericht worden met moderne meubelen en overige accessoires. Ook heeft de aanbieder zorg gedragen voor een optimale telecom en IT infrastructuur. Bovendien zijn er vaak gezamenlijke ruimten, zoals ontspanningsruimten en lunchkamers. Ook de overige voorzieningen zijn voor rekening van de verhuurder. Te denken valt hierbij aan zaken als schoonmaak, beveiliging, onderhoud en verzekeringen zoals brandverzekeringen. Bij het huren van kantoorruimte kan meestal ook gebruik worden gemaakt van ondersteunende diensten zoals telefoonbeantwoording en secretariŽle ondersteuning.

2. In welke opzichten verschilt een business center van traditionele kantoren?
Bij traditionele kantoren rust op u de kostbare en tijdrovende taak om de werkruimte in te delen en de noodzakelijke voorzieningen te treffen. Voordat u echt productief bent, moet u eerst:

Een groot voordeel van een business center is dat u vooraf goed inzicht heeft in de bedrijfshuisvestingskosten en u zich kunt richten op het ondernemen. De flexibiliteit van een business center of bedrijfsverzamelgebouw stelt u in staat om het aantal werkplekken en diensten af te stemmen op de actuele behoefte van uw onderneming.

3. Waar kan ik een business center huren?
Omdat we zo veel kantoorlocaties hebben in onze database, is het goed mogelijk dat er in de buurt waar u uw zaken doet zich ook een business center of bedrijfsverzamelgebouw bevindt. U hoeft niet langdurig te zoeken naar kantoorruimte die aan uw eisen voldoet - gebruik gewoon onze kaart op de homepage voor kantoorlocaties en vergelijk de verschillende objecten.

4. Wat zijn de voorwaarden van business centers?
Flexibel kantoorruimte huren in een business center Bij traditionele kantoorruimte heeft u vaak een advocaat nodig om te onderhandelen over een ingewikkeld kantoorhuurcontract voordat u een kantoor kunt huren. Als u een business center of bedrijfsverzamelgebouw gebruikt als uw kantoor, zijn deze problemen verleden tijd. Het is heel eenvoudig, vooral wanneer u dit vergelijkt met traditionele huur van kantoorruimte. Een kantoorhuurcontract is overzichtelijk en flexibel volgens het easy-in easy-out principe, zodat uw bedrijf indien nodig kan doorgroeien. En dankzij het professionele kantoorpersoneel hebt u on-demand toegang tot administratieve ondersteuning en kantoorapparatuur, zonder dat u permanent personeel hoeft in te huren of grote investeringen moet doen.

5. Doelgroepen, voor wie biedt kantoorruimte in een business center voordelen?
Voor onderstaande doelgroepen is het huren van kantoorruimte in een business centre uitermate geschikt en kostenbesparend, uiteraard zijn er meer doelgroepen waarvoor dit concept geschikt is.

Het huren van kantoorruimte in een business center is ook uitermate geschikt wanneer u ruimtegebrek heeft op uw eigen locatie of wanneer u uw eigen kantoor gaat verbouwen of renoveren. Voor grotere ondernemingen kan het verstandig zijn om een deel van hun vastgoedportfolio flexibel in te delen door gebruik te maken van kantoorruimte in een business centre.

6. Wanneer kan ik aan de slag in mijn nieuwe kantoor?
De business centers en kantoorverzamelgebouwen kunnen volgens uw specificaties worden ingericht en zijn in een handomdraai gereed. Wanneer u de overeenkomst voor uw kantoor ondertekent, kunt u over het algemeen de volgende dag al aan het werk in uw nieuwe kantoor.

7. Wat doe ik als ik mijn kantoorruimte wil aanpassen aan mijn actuele behoefte?
Geen probleem. De meeste business centers hebben voldoende werkplekken, zodat ze gemakkelijk kunnen inspelen op veranderende kantoorruimtebehoeften. Wanneer u een traditioneel kantoor huurt, bent u gebonden aan een bepaalde huurovereenkomst. Bij een business center kunt u echter de omvang van uw kantoorruimte naar behoefte en omstandigheden vergroten of verkleinen. Additionele diensten worden naar gebruik afgerekend.

8. Hoe kunnen business centres mijn bedrijf ondersteunen?
U kunt gebruik maken van de vergaderruimten en, indien beschikbaar, van videoconferentiefaciliteiten. De business centres beschikken over goed opgeleide, meertalige assistenten die u kunnen helpen met kopieer- en afdrukservices. Bovendien zijn er receptie- en conciŽrgeservices.
De business centers in onze database bieden over het algemeen de volgende diensten:

9. Moet ik mijn eigen kantooruitrusting aanleveren?
Vrijwel alle business centres and bedrijfsverzamelgebouwen zijn voorzien van alles wat u nodig hebt. Ze hebben modern kantoormeubilair, een snelle internetverbinding, recepties met een volledige personeelsbezetting en eersteklas cybercafťs en keukens. In de business centres kunt u onmiddellijk aan het werk.

10. Is er personeel beschikbaar in de business centres?
In een business center is er altijd een volledige personeelsbezetting voor uw dagelijkse administratieve taken of wanneer u hulp nodig hebt bij speciale projecten. In tegenstelling tot traditionele kantoorruimte hoeft u geen externe administratieve medewerkers in te huren voor dergelijke taken. De business centres zijn uitgerust met een snelle internetverbinding en een geavanceerde telecommunicatie-infrastructuur.

11. Hoe is mijn bedrijf zichtbaar in een business center?
Indien u een zichtbare aanwezigheid wilt, kunnen business centres dat mogelijk te maken. Ze bieden interne branding binnen de business center locaties en u kunt uw bedrijfslogo zichtbaar maken bij uw kantoor. Business centers en kantoorverzamelgebouwen bieden vaak panelen met wandaansluiting en wegwijzerpanelen voor de receptie, die op bestelling kunnen worden aangebracht. U geeft uw logo en zij doen de rest.




 
 
 
 
 
 
© Business-centers.nl - Sitemap