Kantoorruimte huren in business center: tijdelijk | netwerk ondersteuning | easy-in easy-out | prijsopgave | kantoorverzamelgebouw | kantoorunit | onroerend goed
  Business-centers.nl
  Volledig overzicht van kantoorruimte in business centers

Volledig overzicht van kantoorruimte in business centers



 Homepage          
 Tips voor huren  
 FAQ                    
 Nieuws               
 Adverteren         
 Contact              
Business-centers.nl - Tips & Advies
Hieronder vindt u een aantal tips die handig zijn wanneer u besluit tot het huren van een kantoorruimte in business centers en bedrijfsverzamelgebouwen. Deze praktische tips hebben wij uitgesplitst naar een aantal belangrijke facetten die een rol spelen bij het huren van kantoorruimte:

Locatie keuze
Bepaal voor uzelf de eisen die u stelt aan de locatie. Zaken waar u aan kunt denken zijn:

Bezichtiging
Professionele beantwoording van uw vragen tijdens een bezichtiging Indien u interesse heeft in ťťn of meer panden in onze database, dan kunt u geheel vrijblijvend en kosteloos uw contact gegevens invullen in het formulier dat bij het pand wordt getoond. U wordt dan zo spoedig mogelijk teruggebeld om uw wensen te bespreken en om al uw vragen omtrent het business center of kantoorverzamelgebouw te beantwoorden. U kunt dan ook een afspraak maken voor een bezichtiging van het pand om een goed beeld te krijgen van het object en de beschikbare kantoorruimte. Tijdens de bezichtiging wordt u over het algemeen rondgeleid door een general manager van het business center zelf. Naar aanleiding van dit bezoek aan het business center zal er een aanbieding naar u worden gestuurd.

Aanbiedingen vergelijken
Een groot voordeel van het huren van kantoorruimte in een business center of bedrijfsverzamelgebouw is dat u vooraf volledig inzicht krijgt in de huisvestingskosten en u dus vooraf kunt toetsen of dit binnen het beschikbare budget valt. Indien u meerdere business centers heeft bezocht, dan kunt u goed vergelijken welke aanbieder voor u het meest geschikte aanbod heeft gedaan. Indien u de aanbieding voor de huur van kantoorruimte in een business center vergelijkt met een aabieding voor conventionele kantoorruimte, dan kan daar een significant verschil tussen bestaan. Houdt er echter rekening mee dat de aabieding voor conventionele kantoorruimte vaak slechts de kale huur betreft, zodat u later nog geconfronteerd wordt met extra kosten voor kantoorinrichting, ICT infrastructuur, beheer en onderhoud, etc. In het algemeen mag men er van uit gaan dat de vierkante meter prijs minder dan 30% uitmaakt van de totale huisvestingskosten per maand.

Overeenkomst afsluiten
De overeenkomsten voor het huren van kantoorruimte in een business center of kantoorverzamelgebouw zijn vaak erg flexibel, zodat u in de periode dat u kantoorruimte huurt eenvoudig het benodigde aantal werkplekken en additionele services en diensten kunt aanpassen aan uw actuele behoefte. Een groot aantal aanbieders kent een korte termijn voor aanvang en beŽindiging van de overeenkomst volgens het zogenaame Easy-in Easy-out principe.

Services en diensten
Een professioneel team staat tot uw beschikking om de volgende diensten te verlenen:

Specialisten zorgen voor een stabiele en veilige ICT omgeving:
  • Telecommunicatie
  • Conference calls
  • Gedetailleerde telefoonrekening op verzoek
  • Breedband connectivity
  • Internettoegang
  • Virtuele LAN-beveiliging
  • Online back-up en herstel van bestanden
  • On-site systeemondersteuning met voortdurende technologische upgrades
  • Volledige netwerkcontrole en netwerkbeheer
De opties voor kantoren kunnen per locatie verschillen.



 
 
 
 
 
 
© Business-centers.nl - Sitemap